FAQs – veel gestelde vragen
Vous pouvez joindre notre support helpdesk du lundi au vendredi de 9h à 18h pour toute demande de modification à l’adresse mail support@leavedays.fr ou admin@leavedays.fr. Ces changements seront mis à jour directement dans votre application.
Vrijedagen werkt overal ter wereld op elke computer met een internetverbinding en een browser.
Via de browser op je telefoon/tablet of via onze speciale mobiele versie kun je eenvoudig gebruik maken van onze applicatie.
Je kunt Vrijedagen telefonisch of via de website bestellen. Nadat de offerte ondertekend terug is kun je direct starten met onze consultant.
Vrijedagen staat bekend om de service en de kwaliteit van onze support afdeling. Tijdens kantoortijden kunt je ons altijd al je vragen stellen.
Vrijedagen heeft een aparte ‘ziekmelden’ module. De manager ontvangt bij de ziekmelding een e-mail. In het saldo van de medewerker is het aantal ziekte dagen terug te vinden. Deze vorm van absentie wordt tevens in het kalenderoverzicht getoond.
Vrijedagen is wereldwijd in gebruik onder de naam Leavedays en beschikbaar in 9 verschillende talen NED, ENG, DUI, FRA, ESP, ITA, POL, RUS en TUR. Daarnaast ondersteunen wij ook de wetgeving van een aantal landen. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Iedere werknemer kan een eigen taal instellen voor de e-mails en/of het systeem zelf. Vrijedagen is in 9 verschillende talen beschikbaar: NED, ENG, DUI, FRA, ESP, ITA, POL, RUS en TUR.
Binnen Vrijedagen kun je werknemers opdelen in verschillende groepen en deze groepen weer aan locaties of administraties koppelen. Hierdoor ontstaat de vrijheid om Vrijedagen naar eigen wensen in te richten. Vervolgens kun je overzichten genereren per werknemer, groep of locatie.
Via onze handige API (koppeling) is het mogelijk om data te importeren en/of te exporteren rechtstreeks naar uw salaris- of personeelsinformatie systeem. Daarnaast kan alle data eenvoudig naar Excel worden geëxporteerd.
Het is mogelijk om gratis een maand vrijblijvend te testen. Uit ervaring is een demo op locatie nog praktischer omdat we je dan de hele workflow kunnen laten zien en direct antwoord hebben op enige vragen.
Vrijedagen kent een jaarabonnement. De kosten worden jaarlijks gefactureerd op basis van het aantal actieve werknemers/gebruikers.
Wijzigingen kun je direct doorgeven aan onze support afdeling. Deze worden dan direct doorgevoerd.
Via ons officiële opzegformulier kun je Vrijedagen eenvoudig opzeggen. Wij hanteren een opzegtermijn van twee maanden voor het eind van het jaarcontract.
Er is een online handleiding voor Vrijedagen beschikbaar. Als je ingelogd bent kun je deze raadplegen via de ‘helpfunctie’. De ‘helpfunctie’ bevindt zich rechtsboven in het beeld als je bent ingelogd.
Binnen Vrijedagen kan er met verschillende cao’s worden gewerkt. Voor iedere cao of een dienstverband, rekent het systeem automatisch voor de werknemers het aantal beschikbare vakantie-uren (verlof saldo) uit.
De data staat veilig opgeslagen in een beveiligd data center en er wordt tweemaal dagelijks een back-up gemaakt. Daarnaast maakt Vrijedagen gebruik van een beveiligde omgeving via een SSL connectie. Dit is een gecertificeerde methode om de data versleuteld te versturen.